9 juni 2010!

Hejsan! 


Nu har man inte uppdaterar på ett tag igen, men inte haft något internet. Så igår fick jag internet, men då tog jag en paus från bloggandet helt & hållet. Fyllde ju år då, så då orka jag inte blogga :/ Men det har väl inte hänt allt för mycket ändå! :)


Måndags: Vaknade man alldeles alldeles för sent :O Blev att dra iväg & handla. Jasse ringde med så blev att prata med henne ett bra tag! Lite för länge, skulle ju städat. Men påbörja inte städningen förens vid 9-tiden. Så det blev inte allt för mycket gjort. Blev typ att fixa disken sen orka jag inte mer & titta film istället! Kunde typ inte sova i helller, sen när jag väl höll på & somna hitta jag något jag glömt & göra. Så somna vid 11-tiden & sen ringde Bassi & väckte mig vid 12.40 ;O



igår: Ja som sagt inte alls mycket sömn där! Lata mig lite i sängen en stund, sen upp & fixa den sista städningen. Johan kom sen en stund med så blev att dricka med honom! :) Skulle egentligen till stan, men det pallade inte jag. Sen stack Johan hem & Bassi kom hit! :) Så drack vi lite, & sånt typ :P Mamma kunde inte komma, men hon ska komma sen :P Blev en ganska lung födelsedag med lite drickande, men vi ska ju fira mig sen :P Sen somna lite väl för sent :/


Idag: Så vaknade vi båda 2 vid 18 :O Vilket inte skulle hänt, vi skulle varit uppe mkt tidigare & han skulle ta bussen hem vid halv 2 :O Men så blev det inte! Blev lite mys & så sen tog han bussen hem & jag satte mig här. Fick present idag med, bassi skulle handla så hör jag bara han säga "grattis" & då tänker jag "hmm, va det va ju igår" men han hade tagit posten så var det ett kort där! Var från mormor, morfar & mina 2 mostar, ett kort & sen presentkort på Ikea! :) Så nu kan det inhandlas lite nytt till lägenheten.. Vet inte riktigt vad som händer idag, tror jag ska fortsätta städningen snart för kan hända mamma kommer imorgon & då kan det ju va lite fint! :) Så ja nu ska jag kolla lite här & sen städa. Skulle egentligen ut ikväll & fira mig men tror inte jag pallar festa ikv så jag kan allt vänta med det tills vi ska ha festen :P
Hörs ikv! :)


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0