Filmen var...

hmm, vad ska man säga dålig kanske? Nej nu skojar jag med er, jag säger GOD DAMNIT :D :D Haha, den var faktiskt sjukt bra! :) Fattar inte hur dom kan göra vissa saker så bra, men det är ju film haha. Men böckerna e ju helt klart bättre, men det e ju ganska självklart. Ooh, vad jag är glad nu att jag fick tag på biljetterna. Fråga mig inte varför men jag är sån att jag måste se nattpremiären annars blir jag sur & vill inte se den alls.. Var likadant med New moon med, men den såg jag också då :) Sen är blir jag alltid så glad när jag har biljetter & samtidigt skit nojjig för tror alltid något ska hända att man blir av med dom eller ngt så det blir sån lättnad när man kommer in i i biosalen. Sen är jag glad i flera dagar efter jag sett filmen & bara pratar om den & väntar tills man kan se den igen :) Haha jag är konstig, men älskar twilight saga. Nu är det bara sista filmen kvar, men ett tag tills den kommer ut :( Funderar på att läsa böckerna igen snart.. Aja, sitter hemma hos Johanna nu. Precis ätit lite & sitter vi datorerna nu. Jag sitter i hennes säng med min & hon i "min" säng med sin haha. Hade tänkt sova snart, men börjar bli övertrött & på flipp humör nu så får se hur det blir med det. Ska iaf upp tidigt imorgon för Kim kommer till stan imorgon :) Hon skulle shoppa lite & sen skulle vi äta någonstans. Ska bli skojsigt iaf, inte träffats på ett par månader. Äntligen ska jag få träffa bästavän <3 Men nu ska jag ut på balkongen & njuta. Av vad vet jag inte haha :O En cigg kanske? Eller att det typ e "varmt" ute? E ju inte kallt precis. Aja, blir väl sitta där ute & snacka massa med Johanna & ta det lungt.



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0