Härligt väder! :)

Hejsan! :)


Ja då är det bara till & skriva om detta inlägg :O Skrev ett inlägg innan när vi vaknat typ. Men internet sluta fungera precis när jag skulle publicera det, sen sparades det inte i heller :S Brukar alltid kopiera texten om ifall att detta skulle hända, men så smart va jag inte denna gång!


Men iaf Bassi kom hit typ vid 9 tiden igår :) & tänka kan han med, hade köpt med sig cigg så det löste sig. Så snällt! Så blev att titta på film, freddy något hette den. Inte alls bra! Sen laga vi mat också blev det att sitta på balkongen med ett glas vin! Kan ju sitta ute på kvällarna nu utan att frysa. Så härligt! Sen blev det ännu mer film. Klass hette denna, & den kan jag verkligen rekomendera. En film alla borde se! Kan skriva lite om den sen! Hände väl inte så mycket mer sen än datorn & så :)


Nu idag så vaknade vi ganska så sent, blev att man stack & handla direkt. & jag älskar vädret, riktigt härligt är det! Sen hem & bara vila lite! Nu har vi precis tagit ett skönt kallt bad. Riktigt härligt & svalka av sig i värmen ju. Blir väl snart & laga lite mat & sen blir det väl titta film tror jag :) Men kan ju se om jag skriver mer sen ikväll! :)




Filmen som vi då tittade på heter Klass!

Det handlar då om en kille Joosep, som blir mobbad utav alla i klassen. En dag så väljer en av killarna i klassen att skydda joosep. Vilket slutar med att både klassen & "ledaren" ger sig på denna kille med.
En väldigt stark handling där vi får följa dessa 2 killar genom deras mardrömslika skoldagar. Denna ena värre en den andra. & om deras vänskap som dom utvecklar & dom blir starka tillsammans.
Denna film är även verklighetsbaserad.
En film jag tycker alla borde se, med tanke på att sånt här händer i verkligheten, men det är många som väljer att blunda för det. Man får en helt annan bild av att se denna film med. Det är en väldigt sorglig & spännade film. Ingen film man kan sluta titta på heller.
Varnar känsliga tittare pga stötande scener.


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0