Musik & övertrött! :P

Har väl inte hänt alls mycket sen jag skrev sist. Jag & Johanna har bara suttit här hemma hos henne & typ inte gjort något. Var ute en runda innan med, men händer ju inget i Hlm längre så blev bara att röka med några :) Sen drog vi hem igen, va hungriga med så fick bli hem & äta. Nu har vi precis suttit ute på balkongen & ätit jordgubbar. Sånt som man ska göra på dagen & inte på natten. Men so what det är gott & vi är ju som vi :) Min trötthet har gått över till att jag är övertrött nu. Lyckat eller inte :O Så nu sitter jag här & lyssnar musik & flippar :P Blir väl sova snart för upp tidigt imorgon. Ska hem & tvätta & städa. Tråkigt, men måste göras :( Och jag längtar till Fredag! :D :D Kommer lätt bli såååå bäst :) Aja, nu blir det sitta här en stund till & sen sova så godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Händer på fredag?=)

2010-07-01 @ 10:10:13
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: Tina

Ska till stan & träffa massa folk :) Sen ska vi festa på kvällen & det blir nog utgång med:P

2010-07-01 @ 22:02:11
URL: http://crystallights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0