20/3 - 10

Hejsan :)

Sitter här i sängen men datorn i knät & en kopp Cappucino
mums! :) Dagen idag började väl inte så bra. Vakna vid halv
11. Börjar gå upp tidigare nu, duktig av mig. Men iaf så loggar
man in på bdb & ser att älskling lagt in en bild om att han skulle
träffa ngn tjej idag & ville typ inte ha med mig & göra mer. Fatta
inte ett jävla skit. Men vi prata lite på msn sen & visa sig att ngn
har hackat hans bdb. Han hade typ inte vatt inne på 2 dagar & jag
litar på honom. Liksom om han skulle gjort slut skulle han inte
skrivit det på bdb utan sagt det till mig. Tror dock inte det skulle
hända med tanke på hur bra det är mellan oss & va otrogen
tror jag aldrig han skulle klara! Men men så omoget att folk
ska logga in & skriva massa skit. Men visst ska folk försöka
förstöra så fine försök! Ni kommer ändå inte lyckas, det kommer
inte ta slut mellan oss! Aja, pallar inte lägga energi på såna idioter.
Iaf han kom hit sen så blev det bara massa mys :) Sen när han
stack titta jag lite på tv med Jessica. Som sluta med att båda 2
grät haha! Så e det med vissa program. Nu har jag precis gjort mig
i ordning. Gått i myskläder/pjamas tills nu så tyckte det var dags :P
Ska snart börja sminka mig med. Btw, fick mina saker som älskling
besällt till mig igår. Ny mascara, ny foundation, schampoo & balsam
sen va det 2 neccesärer en lite större & en lite mindre skit söta va dom!
Tack älskling! <3 Ska iaf ut & sätta mig en stund på trappan med min
bok :) Sen blir det väl sminka sig. Lite senare kommer älskling med :)
Ska dra ut en runda sen blir det nog att kolla klart vår film om vi
hinner det :) Ha en bra lördagskväll allesammans! :D

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0