30/3-10


Hejhej! :)

Igår hade man en jävla tur hade fått mina pengar! :D Så blev att handla sen hem. Sluta med att man somna vid 3 illa! Sen skulle man på möte kl 9. Så försov mig & gick upp halv 9.. Stressa som en jävla idiot, så när man kommer dit e hon sjuk. Tur att Dennis skulle till samma ställe så man inte gick dit helt i onödan. Sen blev det en runda på en stan. Lite shopping! :) Present till lillasyster. En hello kitty pysselbok & hello kitty hårband. Sen blev det klämmor, solglasögon & lipsyl till mig själv :) Köpte även en limpa så nu har man iaf cigg hemma! Sen stack vi hem, va typ hemma halv 12. Så skulle jag sova/vila en timme men det blev till typ halv 3 :o Sen blev det
att man spenderade ett par timmar med att prata med mamma & Kim i tele<3 Sen kom älskling. Så blev det att jag ringde på massa lägenheter. Har typ ringt på en 10 st nu. Suck! Alla e typ redan uthyrda, men har skickat mejl på en 3 st som inte svarat en, sen en som inte svara i tele. Sen imorn skulle jag ringa tillbaka på en & jag ska även till Perstorp & kolla på en där. Så hoppas man kan få den. Får se vad han säger imorn. Annars har det väl inte hänt såmkt. Beställ personbevis & papper om studielån, pratat med Jessica typ. Sen vatt med älskling med & han sover här inatt med. Det gillas! :) <3 Men men nu ska jag va social med honom för vi har ju inte hunnit med det så mkt idag. Ska även äta upp min kycklingsallad :) Har vatt lat idag & inte orkar med & laga mat så har bara blitt sånt idag. Imorgon blir det upp tidigt kl 8 ska Kim på röntgen  & jag ska med så blir att gå upp tidigt. Sen ska man ju titta lägenheten & sen 5 ska vi va hos mamma för lillasyster fyller 5 så blir kalas! Trevligt! :) Så det blir väl tv nu sen sova, ska ju upp 7 så blir att sova tidigt ikv.




Love/T





Söta lillasyster på bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0