:D

Hejhej :D

Va en ganska toppen idag tills en stund sen :/ Iaf vid 9 kom
älskling med frukost. Räkbaguette & kaffe :) Blev att slappa
lite sen till ungdomsmottagningen, tillbaka dit om 3 veckor.
Sen vidare tillskatteverket, sen kopiera legg & sen möta
Otto. Blev att vi drog & käka. Sen till soc & lämna papper.
Sen hade vi inget & göra blev barnavdelningen på bibblan.
Har bilder på Otto & älsk när dom lägger pussel som jag
ska lägga ut sen. Vid 3 följde vi Otto till bussen. Sen blev
det hem & bara mysa. Blev att jag satt massa vid datan
när älsk va hemma även fast jag skulle städa men har
verkligen ingen ork till det. Sen kom älskling igen. Men
det blev bara datan & massa mys. Jag får verkligen
panik på min mage med sprungit runder & varit
hungrig exakt hela tiden. Nu så har jag så jävla ont
i magen & mår illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Så det blir sängen för min del ganska snart. Men inte
för att jag tror det blir mkt sovande inatt. Kan alltid
hoppas för e svintrött. Sen imorgon blir det att bege
sig till Höör tror jag. Jag & Vicki skulle nog på Helges
minnesgudstjänst :( Kommer bli jobbigt, men
vi får stötta varanda & kämpa tillsammans! Sen
blir det nog att älskling är här i helgen med. Kanske
ska ut med Kim på lördag men får se hur pass jag
orkar det med tanke på imorgon :/ Aja, nu
ska jag prata lite med älskling. Han vill veta vad
jag vill ha till frukost imorn. Sen ska jag sova! :D



Natti! <3








Fick bli en väldigt gammal bild på Otto så länge xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0