Städa, pfft :P


Hejhej!

Det där med att jag skulle orka städa. Haha pfft! Det blev
massa snack med Kim på msn ist :) Fan så mkt roligare med.
Ooh, va jag saknar henne, får träffas snart. Annars så kom
älskling vid halv 7 igen. Då jag fortfarande satt vi datorn.
Blev inget fixande då heller. Blev typ att prata i tele ist.
Prata med mamma & Kim. Sen blev det bara en massa mys
med älsklingen min. Sen stack han vid 9 tiden igen. & nu
sitter jag här. Väntar på att älskling ska logga in på msn.
Blir att prata med han en stund, sen sova. Hoppas verkligen
på att jag ska kunna få sova ngt idag. Är trött idag  iaf, så
man kan alltid hoppas på det bästa. Men så fort man lägger
sig i sängen & inte är sysselsatt med ngt kommer känslorna
krypandes. Hatar det! Men men imorgon har jag iaf bestämt
mig för att det blir städning & fixa här uppe. Älsk kommer vid
10 sen ska vi upp till skattekontoret & fixa lite. Sen är det hem
& fixa som gäller. Han får banne mig hjälpa till med hehe:P Nej,
känner att min mage börjar kurra lite nu så ner & äta ngt snabbt.
Aa, det får det allt bli. Btw, sökt lite jobb idag med. Så duktig
jag kan va ibland. Men nu blir det äta & röka.. Sen msn :D

Love/T






You are my sunshine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0