Utgång :)

Hej sötnosar :)


Blev att vakna mkt idag haha :P Först vid 8, stack ut
& röka sen fortsätta. Sen sova till 10 då älsk skulle iväg.
Sen gick jag till slut upp vid 12, äta frukost & så :P Sen
blev det bara att ta det lungt lite.. Sen stack älsk iväg
& skulle fixa pengar. Så läste jag lite & sen laga jag mat.
Älskling kom & vi åt.. Han hade inte pengar men en cigg
iaf :) Men det löste sig för fick pengar av mina kära farfar.
Så blev att vänta tills dom kom in, sen sticka & handla cigg.
Sen blev det hämta filmer & sen lämna dom. När vi kom
hem så titta vi på UPP. Ganska bra faktiskt. Men lite illa
att den typ inte är "tecknad". Sen så snacka med massa
folk. Har vatt sugen på & dra ut idag. & en massa på att
dra till Björket. Men älsk va inte lika pepp för vi har ju inga
pengar. Men det blir iaf att vi sticker ner till Q-bar.. Så
får vi se vad som händer. Ska iaf få träffa Emelie det
hoppas vi på :) Aja, har precis ätit lite & nu sitter jag &
dricker ett glas vin. Ska börja göra mig i ordning nu så
vi kan sticka ner dit. Hoppas ni får en rolig kväll :D För
det ska jag iaf. E pepp som fan konstigt nog haha :P

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0