4/1-10

Godmorgon/eftermiddag! :)



Har faktiskt varit vaken ett tag, känner mig duktigt. Men bara legat i sängen & myst en massa. Nu vid 2 blev Bassi hämtad för han skulle iväg & jobba. Så då orka man åtminstone ta datorn & sätta sig där iaf. Tänkte gå ut & göra lite gröt till frukost nu, men mjölken e slut så det gick inte. Får se om jag kan hitta något annat gott. Är rätt så sugen på & göra spagetti & köttfärssås idag med, men då behövs köttfärs. Så kanske får ta mig bort & handla lite sen. Ska ju ändå fixa massa här hemma idag. Nu när jag ändå är hemma en hel del & är själv med så kan jag ju passa på & packa upp lite med. Nej, nu ska jag ut & göra frukost & sen kolla på ett avsnitt av Anna Anka söker assistent. Det blev ju 2 igår ist med, har ju inte följt det från början så vi såg första avsnittet med. Så nu har jag sett 1:a, 5:a & 4:de ska man bara se det andra & tredje med. Nej, men man kan bli rätt irriterad på henne med när man ser programmet, men jag tittar mest för att följa kandidaterna. Ja 6 föresten som ni ser har jag bytat design nu, tyckte inte alls om den andra. Blev för mörkt enligt min åsikt. Så det får va så här så länge, tills jag kan fixa det jag vill ha. Men nej, frukost var det ja! :)


Love/T

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin blogg

2010-05-04 @ 19:52:14
URL: http://wongyllenhammar.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj det stog fel blogg den heter www.vongyllenhammar.blogg.se

2010-05-04 @ 19:52:39
Postat av: Tina

Tacktack :)

2010-05-04 @ 19:57:03
Postat av: Den Bassi

Nu förstår jag nog inte riktigt här va, varför e där en 6:a mitt i alltihopa, man blir ju rent ut sagt sårad utav att se denna ensamma 6:a där helt själv i sin ensamhet! så de får bli 2 fel på denna text, Förresten 6:S (snyft)... Hahaha detta va roligt:P, detta ska bli mitt nya dagsarbete:) var god följ mig varje dag! Ni kan kalla mig "BloggRättaren"!;)

2010-05-06 @ 16:41:11
URL: http://villintehanånjävlablogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha, för att jag kanske skrivit fel, det ska va & ist för 6 xD & jaja 2 fel, vi säger så va :) Haha, ja har man inget bättre för sig så visst :P

2010-05-06 @ 17:56:11
URL: http://crystallights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0