Ännu mer städning! *Suck*

Hej! :)


Ja då blev det att man gick upp lite för sent idag, vakna ju när Bassi stack vid 10. Sen somna man självklart om bad han ringa & väcka mig vid 1, halv 2. & ja han ringde men vid kvart över 2 hörde jag telefonen ringa. Illa! Nu har jag legat i sängen med datorn & latat mig alldeles för länge med. Ska ju gärna hinna med & göra något här idag. Så nu ska jag snart ut i köket & göra mig lite gröt. Sen ska det börja städas ännu mer & packas upp. Men dessto fortare jag gör det dessto snabbare e här ju fint. Angående färgningen igår så blev det väl inte så jätte lyckat! Men ska göra ett nytt försök senare så får vi se hur det blir :) Nej, nu ska jag ut & göra det & sen påbörja allt här. Kan se om jag kanske tar en paus lite senare idag & slänger in ett snabbt inlägg. Ha det så bra idag!


Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0