Äntligen klar...

... ja rubriken talar ju för sig själv, äntligen klar eller ja för dagen i alla fall. Har ju mycket kvar ändå, men jag orkade inte mer idag. Har ju hållt på hela dagen. Men om jag känner mig duktigt! :) Jag har nog tvättat minst en 6 maskiner tvätt, täcken, kudden, lakan & allt. Har diskat undan allt, städat hela sovrummet & dammsugat där jätte nogrant. Har packat upp kläder som jag vikt & hängt in i garderoberna. Haha jag får använda 3 garderober, & jag som säger att jag inte har några kläder :O Men ja en del har ju blivit gjort idag. Riktigt stolt över mig själv. I vanliga fall blir typ ett plagg vikt sen bara nu orkar jag inte mer. Åt god mat innan med, Bassi gjorde lövbiff & klyftpotatis till :) Imorgon ska jag dock laga maten?! Vi kom in på en disskussion, kommer inte ihåg riktigt vad men jag så något i stil med  men jag kan ju laga mat jag med. Sen sluta det med att jag ska göra den imorgon, så går det när någon i frågasätter ens matlagnigskunskaper & man säger att man är sååå duktigt. Aja, det blir potatis, kotlett & brunsås. Men det kan väl inte va så svårt. Jag gick ju Hotel & restaurang innan & en del lektioner va man ju på. Så det ska nog inte vara några problem, bara hoppas jag inte bränner köttet :) Denna gången ska ha inte ha rätt haha! :) Men men imorgon blir det att fortsätta här hemma. Bassi ska iväg redan vid 10 så det blir att börja ganska tidigt här. Men det e bra, kan jag få en del gjort & då har jag ingen tvättstuga & springa ner i hela tiden. Måste ju börja få i ordning här hemma någon gång & som sagt jag får ju passa på när jag är hemma. Men nu ska vi färga mitt hår & se om det blir bättre nu. Men det tror jag. Sen blir det & ta en skön dusch. Efter det blir det andra avenyn & förhoppningsvis Anna Anka söker assistent. Så det blir bara mys & ta det lungt nu. & jag ska belöna mig själv & mumsa på mitt naturgodis! :P Men ja jag har egentligen inte tid & sitta här nu. Måste i med färgningen, får inte bli så sent ikväll. Båda måste ju komma upp imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag! :) Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

fniss En uppdatering på hur det går med dina kotletter vill jag ha! Och va duktig du var igår! Kan du snart ha inflyttningsfest ju!=) Kram!

2010-05-06 @ 07:00:43
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: Tina

Det ska du få med! :) Tack, ja det kan jag :P Kram

2010-05-06 @ 15:25:13
URL: http://crystallights.blogg.se/
Postat av: Den ilskna Bassi:P

Noggrant Han, hihihihihihihi

2010-05-06 @ 16:27:33
URL: http://villintehaenblogg.blogg.se/
Postat av: Den Ilskna Bassi

Jaha va har vi här då, Noggrant* heter de bestämt:) Han*

2010-05-06 @ 17:17:25
URL: http://villintehanånblogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha jag såg det nu att noggrant va felstavat :P Men jag fattar inte va du menar med resten :)

2010-05-06 @ 17:52:19
URL: http://crystallights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0