:)

Hejhej!


Det har väl inte hänt alldeles för mycket sen jag skrev sist. Men har iaf diskat, dammsugit & plockat undan lite! Annars har det bara blivit att man suttit vid datorn med. X kom hit för en stund också så tror vi ska laga mat eller något sånt. Sen blir det väl bara titta på film, internet lär väl sluta snart med om jag inte har tur. Men finns inte så mycket intressant & skriva om än att det blir laga mat & titta film iaf! :)



Sen imorgon blir det tvätta 7-14 (?) Klocka 7 herregud säger jag bara, men ja sånt som måste göras det med. Tyvärr & det är ju en hel del som ska tvättas med. Men blir skönt när man fått det gjort.



Helgen vet jag inte riktigt va den har & bjuda på. Kanske blir Q-bar på fredagen för en tjejkompis fyllde 18 häromdagen. Sen på lördagen blir det antagligen cruisingen med Jonna! :) Eller att Johanna sover här. Får se i helgen! :)



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0