Tvätt & städdag! :)

Hejhej! :)


Gick upp vid en halv 2 idag då klockan ringde & kände bara neeej vill inte! Men det var bara till att gå upp ändå. Så nu sitter man här påklädd, har ätit frukost & dom 2 första maskinerna tvätt är idag. Bassi skulle inte iväg idag, så det blir & tvätta en massa idag. Täcken, kuddar, kläder ja allt ska tvättas pga katten. Men det är bra för då har jag något att sysselsätta mig med idag. Sen ska jag även städa lite & se om man kan packa upp lite med. Man känner sig ju mer hemma när allt är uppackat till skillnad när allt står i lådor. Allting står just nu huller om buller i vardagsrummet. Men är ju ändå aldrig där inne för har ingen tv. Men det ska fixas snart, så får göra lite mysigt där inne med. Hade behövt köpa några taklampor med. Men men nu ska jag lägga mig & vila en stund tills maskinerna är färdiga. Sen efter det börjar städningen på allvar. Så kanske inte har tid & skriva så mycket idag. Men vem vet, kanske kommer ett snabbt inlägg lite senare idag. Ni får ha en bra dag!


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0