Frågor!

Vet inte varför men kände för att svara på lite frågor, så "lånade" denna från ens blogg :P

1. Var hittade du den här listan?
På Sanna Silvers blogg. http://silverliv.blogg.se/

2. Var är dina föräldrar födda?

Örebro

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Har ingen dator, så inget

4. Vilken är din favoritrestaurang?

OJ! Jag typ aldrig på restaurang. Säger Cats för att jag haft praktik där :O

5. När badade du i en pool senast?
Flera flera månader sen. Kan inte ens komma på så här just nu när det var

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Kan ha hänt när jag var liten :/

7. Hur många barn vill du ha?
Det tar jag när det kommer

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Hmm, hårdrock? Eller nej det går ju & lyssna på men helst inte .. Jag vet inte helt enkelt ..

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jag har redan röstat & det var ett par månader sen. Men jag röstade på vänsterpartiet

10. Vad har du för TV-kanaler?
Skolan har: 1:an, 2:an & 4:an

11. Har du åkt moped någon gång?
Haha, många gånger!

12. Har du busringt någon gång?
Om jag har!

13. Har du fått felparkeringsböter?
Nope

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag har funderat på fallskärm, men tror aldrig jag hade vågat. Sjukt höjdrädd!

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Hmm, Tyskland?

16. Har du en egen trädgård?
Nope


17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Hmm, Kalle Anka :P

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Tor jag inte :(


19. Badkar eller duschkabin?
Badkar lätt! Synd man inte har något bara :/

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
I hennes skor

21. Favoritpizza?
Kebabpizza. Eller hawaii med halva vitlöksås & halva bearniesesås

22. Chips eller popcorn?
Chips! :D

23. Vilken färg på läppstift använder du?
rött, men händer väldigt väldigt sällan att jag använder dte

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nope

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej :)


26. Apelsin- eller äppeljuice?
Eehm väldigt svårt. Bakfull äppel lätt! Annars båda :)


27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Ehhm, Sandra. Förra veckan på subway haha :P

28. Favoritchoklad?
Vit choklad lätt! Marabous nya vintevit är såååå god kan jag säga!

29. När röstade du senast?
Ehh, det får Aina svara på haha 19 september :P

30. När åt du en hemodlad tomat sist?

dunno :P

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Det tror jag..


32. Är du bra på matlagning?
Det får ngn annan avgöra haha :P

33. Klarar du att tanka själv?
kanske?

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nej, tänker inte göra heller

35. Pepsi eller Coca Cola?
Cola såklart :D

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
praktik på ålderdomshem?

37. Vad var det senaste du handlade?
cigg :P

38. Har du kräkts offentligt?
Hahaha, mmm...

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Den sanna kärleken  

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Både ja & nej. men mest ja!
41. Har du ringt något betalnummer?
aa

42. Kan man vara vän med sitt ex?

Det beror helt & hållet på! Ibland kan man inte & ibland kan man. Beror mycket på känslor & sådant med..

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Jadu, det var länge sen. 5 år sen! Mim sjuka gammmelfarmor :( & min älskade farbror Andreas.

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
dunno:P

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
sånt vanligt

46. Vad har du i din väska?
allt haha! mobil, kläder, cigg, tändare, smink, lipsyl m.m

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
facebook, röka,

48. Vad är du tacksam för idag?
Jag är tacksam över att jag har kommit in på denna skolan & bor här. Så att jag kan ta tag i mitt liv & göra något åt saken för en gångs skull. Är även tacksam över all fina vänner som jag träffat här! Finns väldigt mycket annat med, min familj m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0