Övertrött med en Sandra :)

Hejsan! :)


Somna inte förens vid halv 6 igår, så ni kan ju tänka er att jag va trött imorse. Men jag kom i tid iaf :) Första lektionen var samhälle & sen lunch. Ganska god mat pannbiff med lök & sås. Sen var det naturkunskap, där vi skulle lämna in våra arbeten. Vissa redovisa & läraren tyckte jag med skulle göra det. Men nejnej är inte alls nöjd med mitt arbete så det hoppar jag över. Sen var det mentorstid, där vi blev indelade i grupper & skulle skriva om folk i historia. Fattar inte varför läraren ska välja vad vi ska göra & varför vi inte kan få göra det vi behöver göra :/ Men men sen efter skolan blev det att följa med Sandra till jobb & sen hem & laga mat.. Eller ja det blev inte laga mat, tog mat hemifrån sandra som jag värmde sen. Nu har vi bara suttit i datasalen & skrattat åt typ allt haha. Men men nu ska jag ta & hoppa in i duschen. Sen blir det att gå in till Sandra & filofisera med Sandra som vanligt innan det blir läggdags.


Love/T








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0