27 oktober 2010

Hejsan!


Idag var jag duktig & försov mig inte. Hann till och med att äta frukost. Första lektionen var engelska, inte så jobbigt bara sitta & göra några pappren. Sen efter det datorkunskap. & för en gångsskull gjorde jag något. Har nästan skrivit klart mitt historia arbete. Känner mig riktigt duktig. Sen lunch. Potatis & dillkött. Gott faktiskt. Sen var det matte & den lektionen har jag ingen kommentar om. Kaos typ!

Sen efter skolan bar det av till kstad med Jana för hon skulle handla. Men visade sig att jag hade fått mina pengar. Så vi beslutade oss för att stanna längre i stan & äta där med :) Handla: Ny vinterjacka, tjocktröja, vantar, mössa, smink, linne, underkläder, leggings, en tröja & lite annat smått & gott.

Blev att bussen hem vid 20 över 6. Johanna mötte oss så vi kunde för bärhjälp haha (a). Jag handlade en del. Sen blev det bara att sitta & spela. Sen en promenad med Johanna idag igen. Men denna gången var jag rätt klädd & frös inte. Nu har jag suttit här ett tag & vet inte alls vad jag ska göra nu. Har sovit typ 3 timmar inatt. Men ändå är jag inte trött & jag vet om att jag inte kommer kunna somna. *Suck* Aja ska ut & röka nu sen får vi se vad som händer.


Snart fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0