Oktober & snö??! :O

Hejsan! :)


Ja ett bra tag sen man skrev här, men inte haft tillgång till dator på ett bra tag nu :/ Men nu har man ju data salen som man kan sitta i här..  Men ja det har väl hänt lite grann på denna månaden.. Har kommit in på Önnestad folkhögskola nu & bor där på internatet. Funkar riktigt bra i skolan faktiskt & riktigt kul & bo här med :) Mycket trevligt folk & sen är det alltid ett plus att ha nära till skolan så man slipper gå upp så tidigt på morgonen. Jag är ju inte så morgonpigg av mig haha :P Men ja annars är det väl bara det vanlig umgås med vännerna & såna saker..



Idag: Så orka man pallra sig upp vid 5 i åtta, ner & äta frukost & sen upp & göra sig i ordning. Sen fick man ju ta & pallra sig iväg till lektion, engelska. Efter det hade vi datorkunskap där jag skrev klart mitt & Sandras svenska arbete. Men jag har varit så trött idag så när vi slutar & går på lunch så går jag bara. Väl inne i matsalen kommer jag på, fan jag sparade inte arbetet. Så det va ju bara att ta sig tillbaka till datasalen, & arbetet va kvar som tur va! Så nu är det sparat & utskrivet så jag kan lämna in det imorgon :) & efter lunch så var det matte & sen sluta :D Slutar ju 14 varje dag utom måndagar..

 Efter vi slutat stack jag dirket upp till rummet för att krypa ner i sängen & sova! Klockan 16 igen ringer klockan (har middag 16.15-17.15) ville inte alls gå upp, men till slut vid 16.50 orka jag pallra mig ner & äta.. Sen låg jag bara & läste lite. Sen fick man ett sms av J att dom va i lilla matsalen om jag ville komma ner & spela. Vi är ett par stycken som brukar sitta där & spela om kvällarna. Så vi satt där ett tag & spela.

Sen gick man upp hit & satte sig vid datorn ist.. & när man väl kommer in på facebook så skriver alla att det snöar, så tänkte jag bara haha inte här. Skönt som fan! Men ni tror inte det tar en halvtimme så ska J gå hem & utbrister det snöar! Vilket både A & J typ "springer ut" så tänkte jag det får väl gå ut & röka & se. Där står dom skitglada & jodå det snöar så in i & det är oktober. Det ska inte snöa nu, det ska fortfarande va höst. Jag hatar både kyla & snö. Visst det kan väl va lite mysigt & fint men nej inte nu!! Jag nöjer mig med att ha det på julafton.. & shit, det e bara 2 månader dit med, herre gud! Nej, nu ska vi inte tänka på det nej.. Aja, nu ska jag ut o ta en cigg sen upp hit igen. Både jag & A lär ju sitta här ett tag till, för båda har sovit på dagen :/ Det e fan inte bra det, så kommer väl inte i sängs förens om ett par timmar. Hoppas nu jag kommer upp imorgon bitti!



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0