Spelkväll!

Hejsan!


Blev ju att jag stack iväg till Jana (en tjej som bor här fast på lilla, finns lilla & stora elevhemmet jag bor på stora) & åt. Makaroner & köttfärsås gott! Sen stack vi iväg & skulle väcka en. Så blev det att vi stack & hämta spelen sen tillbaka dit. Så har suttit hos Daniel & Markus & spelat risk, med Jana, Daniel, Stefan. Har nog suttit 4 timmar & spelat haha. Så på slutet orkade jag & Jana inte mer så vi gav upp haha :P Nu har jag ingen aning om vad som händer, har precis kommt tillbaka. Ska väl sitta här ett tag & sen ska jag nog koka makaroner börjar bli rätt hungrig. Det låter som en bra plan tycker jag haha :) Så blir väl göra det & sen läsa lite med tanke på att jag inte kommer sova på ett par timmar..


Du gör mig så himla besviken ibland, jag försöker fixa saker & ting men du verkar bara skita i allt!
Undrar om du ens bryr dig över huvudtaget, ska jag va helt ärlig tvivlar jag nog på det.
*Suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0