Mys!

Hejsan!

  • Blev lite mys i tvrummet med Samira & Melle, även Mark. Kladdkaka med glass. Samira som stod för bakningen, & gott var det. Tittat på ett program på tv 11, bortskämda tjejer som ska bo i ett hus under en tid. Kommer inte ihåg vad det hette. Men säger bara shit vilket folk det finns. Efter det så blev det big brother. Äntligen! Älskar det, så himla kul. Kul med att S syster e med. En tjej som går på skolan & bor här, hennes syster e med. Lite kul ju :P Det kommer bli att följa det nu framöver. Men jag hade ju aldrig klarat det där, sitta instängd i ett hus i 100 dagar & inte få gå ut eller något. Nej, aldrig att jag hade klarat det!

Nu ska jag uppdatera den andra blogge, läsa några andra, göra min "natt"rutiner: Borsta håret & tänderna, ta bort sminket, på med pjamas, ta sista ciggen :) Sen blir det banne mig sängen för jag är verkligen sliten & trött! Skulle egentligen behöva ha ngt i magen med, men orkar verkligen inte ställa mig & laga mat nu. Så den för nöja sig med kladdkakan tills imorgon.

& ja jag vet att jag är dålig ibland. Nu har det gått en vecka sen förra melodifestivalen & jag har fortfarande inte skrivit ngt inlägg. Men jag ska fixa det er till imorgon, ska även kolla på det från igår & fixa ett inlägg till det :) Så det kommer nu i veckan. Promise!

Vet inte varför texten blir som den blir där uppe, kan inte ändra det heller :/


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0