Nya äventyr :)

Hejhej!

Jag är uppe tidigt idag. Gick upp runt 11 då C ringde mig. Blev en runda till affären med Mark för att handla frukost & cigg. Frukost idag blev panpizza, drick yoggi & cola. Så nyttigt eller hur. Nu har vi hunnit äta klart & C ringde nu igen. Dom är på väg hit nu. Idag ska jag nämligen till Simrishamn, C ville festa med mig för att det är så längesen. Kommer nog bli trevlig. Efter jag är klar kör vi direkt dit. Skulle nog äta där & så med. Sen blir det fest för hela slanten! Är faktiskt rätt taggad & tror detta kommer bli en riktigt trevlig dag! Längesen jag festade med henne så kommer bli skit kul. Kommer även sova där, så kommer hem ngn gång imorgon. Så ni får klara er tills dess :) Men men nu ska jag byta om & packa väskan :) Dom kommer ju snart med. Men vi höres imorgon :)


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0