Skor :/

Ja, jag vet jag borde sova nu, men alldelles snart ska jag. Fick en inbjudan om en tävling idag där man kunde gå in & vinna skor från annas selection. Så gick in & kollade vad dom hade för skor & ja det ser ni nedan. Så otroligt söta & snygga skor fanns det så jag va tvungen & dela med mig. Gaaah, bara ge mig dom hehe :P Efter detta inlägget ska jag verkligen sova. Men tro mig jag e skittrött, så lär somna snabbt.




  

Stövlarna kanske inte e riktigt min smak, men snygga :) 


Mina absoluta favoriter: 


Liksom hur söta e inte dessa? :)



Tror jag e lite skogalen. Men dessa skor e sjukt snygga & mer finns det på sidan. Så får er som e skogalna gå in & kolla http://www.annasselection.se/ :)



Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0