Sötsak! :)

Sitter med Mark i datorsalen lagom övertrött. Så titta lite på existenz, då jag hittade denna otroligt söta bild :) Visst e det så gudomligt sött?! :D Aja, nu ska jag ta mig en dusch & sova. Imorgon kommer Aina hem, & hennes kamera. Vilket innebär att jag ska ladda upp en massa bilder åt er. Lite shopping, tänkte fotta alla skor jag har (typ 10 par), sen dagens outfit & lite så :) Sen tänkte jag lägga upp ett inlägg där jag skriver lite kort om vad jag tycker om alla bidrag som va med nu i melodifestivalen & sen tänkte jag göra så efter varje deltävling :)



Såååå sött! :D





& med tanke på att jag tydligen inte kan lägga upp videos än så får jag kopiera länken.. Vet inte vad det e för fel, men hur mycket jag än försöker kan jag lägga upp en video. Börjar bli måttligt irriterad på detta nu. Snart bytar jag blogg. Aja, det jag skulle lägga upp iaf:
2 stora favoriter just nu :)

http://www.youtube.com/watch?v=LefQdEMJP1I


http://www.youtube.com/watch?v=Q0nD2wTrvKg



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0