Tatueringar.

Hej!

Sitter & kollar på olika tatueringar. Oooh, vill verkligen tatuera mig. Men det är så j*vla svårt att bestämma sig. Jag vill ju fortfarande ha en panter som typ klättrar upp vid svanken. Den har jag velat ha sen jag var 14. Sen vill jag ju ha något som symboliserar min farbor. Vet att Aina håller på med en skiss. Det ska va en duva & sen typ banderoller där födelsedatum & dödsdatumet eller något sånt står. Har sett skissen & den är skit fin! Men vet inte riktigt vart jag vill ha den. Sen vill jag även ha mitt stjärntecken på handleden eller foten kanske. Stjärnor e ju också fint & ha... Gaaah, fattar ni vilket problem jag har med att välja. Jag vill inte ha hur många som helst heller. Men ja vi får väl se hur det blir. Stjärntecken handleden, panter svanken, stjärnor magen kanske :) Men vart ska jag då ha Andreas tatuering, foten kanske. Eller ja typ upp mot benet. Det hade nog kunnat bli fint.. Men men får se sen. Här kommer iaf några bilder jag "lånat" från google.


Mitt stjärntecken:)


Visst e det fint med stjärnor :)




Panter :) Vill ha en som börjar vid svanken & klättrar uppåt. Velat ha
den sen jag va 14. Så kommer nog göra den.




Nu när jag tänker efter lät det rätt bra ändå. Stjärntecken handleden, panter svanken, Andreas "foten" & stjärnorna magen :) Hmm, ja det lät rätt bra. Om jag inte hoppar över stjärnor, för det har ju typ alla. Tror jag ska börja med att göra mitt stjärntecken & det kan Aina göra :) Vet inte om jag skulle vilja ha en där det står amor vincit omnia-kärleken övervinner allt eller amor vincit omnia et nos cedamus amori - kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken. Aja, vi får se sen hur det blir, jag lär ju uppdatera om hur det blir. Först ska jag ju våga göra det med, livrädd för nålar & hatar smärta. Men ni får gärna ge tips om tatueringar & sånt :) Nu den 25 kanske jag & Aina ska fixa en sak. Men vi får se om vi vågar. & vad vi ska göra får ni veta då ;)


Puss!



Update: E lite tveksam med att göra stjärntecknet. För dom har ju "bytat" nu. Innan dom bytade var jag tvilling, men nu är jag oxe. Men nej nej, för mig själv kommer jag alltid vara tvilling. Men gör mig ändå tveksam, över om man verkligen ska tatuera in det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0