Tvättdag!

Hejsan! :)

Skola idag & jag kom i tid! Samhälle först, men som vanligt gör vi allt annat som inte har med det & göra. Svenska efter det, stenciler för svenska läraren var inte där. Lunch sen, äcklig soppa! Men fanns biff, falukorv & efterrätt - äpplecrepes :) Friskvård sen, men vi hade matte efter gör inte mig något. Hellre det än att gå ute i denna kylan. Slutade efter det & då gick jag & la mig. Är så otroligt trött om dagarna :/ Men blev dock väckt 6 ggr på 1 ½ timme, så var ju inte så glad. Pallrade mig upp & åt iaf. Rotfrupktsgratäng & prinskorv, det gick ju & äta. Sen var det bara att påbörja tvätten & sen gå till affären. Så just nu håller jag & Aina på & tvättar för fullt. Har även plockat undan lite på mitt rum, får ju hålla det fint där :)

Efter skolan imorgon så är det lov & det ska bli så jäkla skönt! Ska bara vila upp mig & ta det lungt. Kommer inte hända ngt spec alls, för lovet ligger väldigt dumt till denna månaden. Får ju inte pengar förens nästa fredag. Men kanske kanske ska på fest med C på lördag  :) Sen när vi fått pengar ska vi hitta på ngt. & det är ju ändå skönt med lov:)

Sen hade jag tänkt göra ett litet "bloggbyte" eller vad man ska kalla det. Jag kommer testa att blogga på blogger.com 1 vecka. Jag lägger nog ut adressen här, men det är absolut inget som behöver läsas. För jag kommer uppdatera här med & kommer i stort sett skriva samma sak på båda bloggarna. Därför kommer jag kanske inte ens lägga ut adressen Ska mest bara testa det andra för se om jag vill byta :)


Men men nu ska jag fixa ett konto där, & sen kolla lite på Ellos. Sen måste jag ner & ta tvättena med Aina. Resten av kvällen spenderas väl i tvrummet & med att fixa tvätten. Ska sova snart med, rätt trött :/

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0