Datakunskap :P

Hejhej! :)


På riktigt bra humör idag känner jag. Gött :) Kom upp ganska tidigt idag med. Till och med påklädd & allt innan frukost. Sen kunde jag gå ner & äta frukost i lung & ro. Efter frukosten var det upp & platta håret & sånt. Kände för att va fin idag :) Har haft engelska första lektionen, äntligen klar med mitt ena häfte. Nu har vi datorkunskap. Disco när man kom in nästan haha :P Ngn som satt igån lärarens dator med hög musik (: Efter skolan idag ska vi hämta ett annat paket från H&M. Har beställt på Ainas konto, för hon betalar i månaden så delar vi på det. Så i det paketet e det 2 sommarklänningar, ett par shorts, & ett par pumps. Gaah ge mig sommar nu! Längtar efter att kunna gå i korta söta klänningar & höga klackar. Aja, nu ska jag sätta mig & arbetat med mitt historia arbete.


Kan inte ta bilder ju. Men dagens outfit består av:
Mörkblåa "jeanstights"
Blåvit/randig långt linne
Ett annat linne över
Den nya vita boleron
Svarta "klack"stövlar
Mitt nya rosa armband :)


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0