Frågor :)

Hej igen (: Tänkte bara lägga ut några frågor:P tagen från jasses bdb ^^




1. Gjorde du något i år som du inte gjort för ut?
Det gjorde jag säkerligen. Kommer dock inte på vad nu
2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Tror inte jag hade några, men om jag hade så ja. Är inte så duktig på att hålla dom :/
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja
4. Dog någon som stod dig nära?
inte ngn nära vän nej. Men en bekant & nära vän till mina andra vänner
5. Vilka länder besökte du?
 Tyskland
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Oooh ja!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Gjort mycket kul detta året. Men april iaf, kommer dock inte ihåg datumet. & sen datumet jag börja på önnestad & träffa alla här + en massa annat kul
8. Var vad din första framgång 2010?
att jag börja skolan antar ja
9. Största misstaget?
 Oj! Vet inte riktig :o
10. Har du varit sjuk och skadad 2010?
Japp! varit inne på akuten 4 eller 5 gånger + varit inlagd en gång:o Brukar aldrig vara sjuk typ :/
11. Bästa köpet?
Hmm, min dator, telefon & digitalkamera e det enda jag kommer på, på rak arm. Men en massa mer med.
12. Vad spenderade du mest pengarna på?
Haha, taxi, taxi, krogen, kläder, kläder, skor, skor, cigg, alkohol & ännu mer kläder + massa annat onödigt skit
13.  Gjorde någon dig riktigt glad?
Ja självklart , Vännerna, familjen
14. Vilken sång/sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
Hmm, går inte & bara välja en. :/ Men, hero, natteravn, 18 and life, waka waka, & många fler
15. Var du gladare eller ledsnare detta året?
Mycket ledsnare :/ Det har hänt så mycket detta året. & i stort sett hela året har varit ganska upp & ner ;o
16. Vad önskar du att du gjort mer?'
Inte gjort av med så mycket pengar, tänkt mig för lite innan jag gör saker & ting...
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting!
18. Hur tillbringade du julen?
Med mamma & lillasyster..
19. Blev du kär i år?
Nja, det kan man väl säga..
20. Favorit program på tv?
Inte tittat så mycket på tv detta året, men andra avenyn & anna anka söker assistent tittade jag på ett tag
21. Bästa boken du läste i år?
Oj, kommer inte på vad den heter nu. Så säger Dansfabriken.
22. Största musikaliska upptäckten ?
Eehm:/
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag önskade mig nog inget,
24. Något du önskade men inte fick?
...
25. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var först med en killkompis som kom hem till mig & vi drack lite. Senare kom Bassi då vi lagade lite mat. Dock råkade jag somna sen för skit trött :/ Men vaknade sen igen, så då drack vi lite & så :P
26. Finns det någonting som skulle gjort detta året mycket bättre?
Ja <3
27. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
som den brukar vara
28. Vad fick dig att må bra 2010?
Mina vänner , familj ,
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen alls!
30. Vem saknade du?
Rele & min farbror<3
Sen folk som bor långt bort, som man inte träffar så ofta :/


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0