Nytt år då ja! :)

Hejsan! :)



Jaha, då var det nytt år då ja! Redan andra dagen på nya året med, tiden går väldigt fort måste jag ju påstå.. Hoppas det nya året kommer bli bra iaf :) Men det tror jag säkert att det kommer bli! :)

Nyårsafton blev inte riktigt som den var planerad, men det blev bra till slut. Först så sprack planerna för kvällen. Men pratade med Vicki, så drog in till kstad till dom. Där en av killarna redan sitter & shottar tequila. Som Vicki inte tycker om, men jag gör. Ni kan nog lista ut själva hur det slutade. Vid 12slaget stod jag vid ett fönster & titta på raketer, samtidigt som jag skulle försöka skicka iväg gott nytt år sms. Inte så lätt vi den tidpunkten. Anledning till att jag stod i fönstret var för att jag är ganska så rädd för raketer så då håller jag mig hellre inomhus. Sen fortsatte vi festa ett tag. Efter en stund drog jag & Vicki vidare in till kstad för att hon skulle möta några kompisar. Så vi stack upp till hennes killkompis & drack lite där. Sen efter ett tag blev jag hämtad. Lite komiskt jag skulle gå själv & hitta till stora torg. Kommer typ runt hörnet: Ooh, nu vet jag vart jag e, jag e snart där. Nej, jag skojade jag vet inte vart jag e. Fan! Eller vänta vänta jag ser en stor julgran & en stor bock. Den som körde: Men jag är ju där. Jag: Va e du? vart då? föraren: mitt på parkeringen. Jag: hmm, jag kanske ser dig, eller nej. Jo det e nog du. Äh jag vet inte. Öppna bildörren så ser jag. Jaaa, det e du :) Hahahah :P
Så det blev bara att åka hem till lilla Önnestad. Väl hemma pratade jag en massa med Melle kommer dock inte riktigt ihåg om vad:O Somnade ganska sent med, men jag hade iaf kul :)

Vaknade klockan 10 imorse & mådde inte alls bra. Fortsatte att sova till halv 4, då det blev upp & ta en cigg. Sen ligga & dra sig till halv 6 typ. Då jag kommer upp & ciggen e slut :O Sticker ut för att handla, men alla affärer e stängda här. & ingen som kunde köra, för alla va så bakfulla. Så jag gick & la mig igen sov nog till 9. Sen har jag bara suttit vid datorn. Tjurat en massa för att jag inte hade någon äppeljuice eller cigg. Men jag hittade iaf saft i kylen, & chips med sen fick jag ihop en smarrig dipp med. Sen skickade jag till Sandra som var så snäll & körde ut med cigg tills oss, då man varit utan i typ 4 timmar eller mer :o så jag blev ganska så glad då :) Hon stannade en stund. & det blev kaffe & kanelbullar. Mycket gott. Sen stack hon & jag har bara suttit vid datorn sen dess. Nu är klockan snart 6 & jag är fortfarande inte trött så vi får se när jag kommer i säng. Har ju sovit bort hela dagen, med tanke på att jag va ganska så bakfull :o Det börjar dock försvinna nu :/ Men mår inte helt bra ändå.. Knappt ätit idag, ätit en halv skål dipp (laktosintolerant) & som sagt fortfarande lite bakfull...



Nu har jag inte en aning om vad jag ska göra, börjar bli lite lite trött. Men jag tvivlar starkt på att jag kan sova nu :/ Så det blir väl sitta här eller något. Efter imorgon ska det ändras, sista dagen imorgon som jag ska sova till 5-6 på dagen. Ska försöka gå upp lite tidigare redan imorgon med. Tror dock inte jag kommer börja gå upp vid 10 på morgonen. Men typ vid 1 ist kanske. Så jag inte sitter uppe hela nätterna, för skolan börjar ju snart. Så måste vända tillbaka på dygnet till dess. Men men nu ska jag se om jag kan hitta ngt att göra. .

& btw va ute & rökte nu för en stund sen. Klockan e typ 6 nu, & då e det ju morgon. Men ändå så e det mörkt, ute. Tycker det e så tråkigt:( Men men snart vår eller ja nästan..


mina söta hellokittytofflor jag köpt. :)

Får vi se om denna bilden kan visas sen, för alla bilder som jag laddat upp nyligen står det bara ett rött kryss & bilden kan inte visas. Men alla bilder som jag haft på bloggen sen innan funkar. Hmm, skumt :o


Beställde även hem ett par rosa converse & ett par enkla svart pumps.. Nästa gång kanske jag ska ta ngt som jag kan använda nu..


Meningen var att jag skulle påbörja det nya året utan dig, men istället spenderar jag dom första timmarna av året med dig :/



Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0