Sleepy time! :)

Hejsan! :)

Efter middagen lyckades jag hålla mig vaken i typ en timme sen var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen :o Så beslutade mig för att sova en timme, men det gick inte så bra. När Aina kom in & väckte mig efter en timme så ville jag inte alls gå upp. Gick inte upp förens halv 8, då Daniel kom in & väckte mig. Då jag tittar på klockan & utbrister fan jag skulle träna. Sen ser jag Cola i Daniels ficka & blir som en bebis & typ pekar på den & låter konstigt haha! Iaf gick upp till dom andra, så tittade på halv åtta hos mig. Blev ingen träning heller, orkade inte riktigt. Men jag har iaf varit nere & solat i 20 min. Gött! & imorgon då jävlar ska vi träna. Just nu sitter jag vid datorn & Aina ligger min säng & läser. Ska väl strax hoppa in i duschen & duscha lite snabbt. Sen e det väl dags att sova snart. Tur jag bara sov 2 tim innan, då lyckas jag kanske somna snart ändå. Men först läsa lite bloggar & fixa klart samt umgås med Aina :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0