Söndagmys!

Hejsan! :)


Idag har varit en ytterligare sån här menings lös dag, då man gör absolut ingenting. Men har varit rätt skönt ändå. Jag har typ "isolerat" mig på mitt rum & bara varit för mig själv. Massa tankar som snurrar runder, så har behövt lite ensamtid. Annars har jag bara latat mig framför fb & kollat igenom lite bloggar. Beställde även hem en svart minikjol som jag kan ha under den nya jag köpte, den e ju gemonskinlig. Sen ett rosa sött armband & ett par solglasögon. Lite tidigt ja, men har alltid problem med att hitta sånt när sommaren kommer, så lika bra att va ute i god tid. På tal om god tid nu hade jag tänkt hoppa in duschen & ta god tid på mig. Hårinpackning, raka benen, testa mitt nya raklödder, smörja in kroppen med bodylotion & sånt. Mm, kommer lukta gott sen :) Sen på med myskläder efter med (: Haha igår när jag duschade så satte jag bara upp håret i en knut efter. Så just nu är mitt hår ganska så lockigt & fluffigt. Men snart fint igen. Synd bara att man inte har ngt badkar, hade varit mysigt att lägga sig i ett varmt bad med en massa skum. Men jag myser till det ändå. Efter duschen blir det nog ut i tvrummet för att umgås lite med Mark, Samira, Sandra & Melle. Sen efter det kanske jag kryper ner under mitt täcke med en kopp te & en bra bok. Sen måste man ju sova, för skola imorgon. Men har sovmorgon som tur e! :)



I fredags såg jag nästan ut så här, när vi var ute. Hade
kjolen & linnet på mig. Sen en vit kofta ovanpå, genomskinliga
strumpbyxor & svarta pumps. Sen mina nya armband med :)



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0