Tidig morgon! :)

Hejhej! :)


Sorry för dålig uppdatering igår, men jag var så trött igår. Satt inte vid datorn överhuvudtaget. Jag satt ju fortfarande vid datorn redan vid 11 igår morse. Så betsämde mig för att inte gå & lägga mig. Gick ner & la mig på soffan ist. Där jag sov i en 2 timmar. Sen halv sov jag typ från 2-5. Resten av dagen låg jag bara i soffan & tittade på tv. Orkade inte med så mycket annat. Sen vid halv 11 gick jag in & la mig, sen sov jag som en stock :)

Hade hoppats på att jag skulle få sova hela natten/morgonen, men icke! Vaknade nu vid halv 5 av att jag var hungrig. Så tänkte det att jag går upp & äter, sen fortsätter att sova. Men fan heller att jag kunde somna om. Så nu sitter jag här & är jätte pigg haha. Lyssnar på musik & sjunger för mig själv ;) Tänker inte gå & lägga mig under dagen heller. Utan hoppas på att somna tidigt ikväll, så jag kan vända tillbaka på dygnet.

Nu ska jag sitta här en stund. Tror jag kanske ska gå igenom min mail med :/ Lär nog va en massa där.. Sen byta om från myskläder & kanske ta något att äta. Efter det blir det en tur till expiditionen för att hoppas att dom har öppet så att jag kan hämta min post. Där mitt nya kort förhoppningsvis finns & en studieförsäkran. Annars är det bara att ringa till CSN. Sen e det massa annat som ska fixas med. :)


Saker som ska göras idag:
Ta posten
Ringa CSN om min studieförsäkran inte e där
tvätta (om det finns ngn ledig tid)
Gå igenom mailen
Städa rummet
Fixa med lite skolpapper & få ordning på dom
Diska & städa köket
Gå igenom mina lådor, städa där
Laga mat
Kolla lite jobb & lägenheter

Ja det e en del, finns säkert ngt mer jag ska göra. Men jag håller mig iaf sysselsatt så att jag inte går & lägger mig. Måste verkligen vända tillbaka dygnet innan skolan börjar. Men ja nu får jag gå igenom mailen. Hörs senare.

Puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vill du följa mig på bloglovin ? <3

2011-01-04 @ 17:39:23
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vill du följa mig på bloglovin ? <3

2011-01-04 @ 17:39:24
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0