Tråkdag :/

Hejsan! :)


Mår fortfarande inte helt okej. Men det är sjukt att man kan må så dåligt att man sover skit länge. Gick & la mig vid kvart i 4 igår eftermiddags. Var uppe en liten runda vid 12, sen har jag sovit fram tills 10 imorse. Sjukt! Men har inte hänt så jätte mycket idag. Fick lite mat i mig innan i morse. Sen träffa jag Johanna en liten runda :) Blev en tur ner till affären så jag kunde handla lite yoggi. Måste ju äta men vågar samtidigt inte äta så mycket. Men just nu känner jag mig typ proppmätt. Sist jag åt bortsett från idag va igår ju. Lyckats få i mig en panpizza & lite makaroner & ändå känner jag mig mätt :o Jaja ska inte sitta här & tycka synd om mig själv :p Men har inte hänt så mycket mer, bara legat & läst min bok. Kanske ska träffa Johanna en liten stund senare med :) Nu ska jag iaf lägga mig & vila en stund till. Huvudvärk & skit yr. Så orkar inte sitta här. Men kanske kommer upp ett inlägg senare :) & lite synd e det om mig för Melle har lämnat mig med :( Kommer inte hem förens imorgon. & jag hatar & va sjuk med. Innan var jag det typ vart 3:de år & nu e jag det alltid tycker jag :o Jag hatar det! E ju inte van vid det så vet inte vad jag ska göra. Kryper bara ihop i fosterställning & typ gråter haha. Usch, vad löjlig jag e :o


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0