Trevlig kväll!

Hejsan!


Det blev en ganska så trevlig söndagskväll! :) Efter duschen blev det lite prat med Samira, Melle & Sandra :) Umgicks med dom en liten stund. Sen blev det en massa kak, chips & chokladätande samt spel med Mark, Marcus & Jonathan. Sandra var också med en stund. Så nu har vi bara suttit där nere & lekt med Marks ipad & pratat en massa. Kom väl upp på rummet för en timme sen typ, så nu har jag bara lagt upp några bilder på facebook. & nu ska jag göra det vanliga innan jag går & lägger mig. Läsa bloggar, ta en cigg & borsta tänderna. Sen blir det bums i säng. Klockan är alldeles för mycker o det är skola imorgon. Tack & lov att vi har sovmorgon :) & jag har lånat Ainas dator i helgen, så himla skönt att inte behöva springa upp till datorsalen varje gång jag ska blogga. Aja, nu får jag fixa allt så tiden inte springer iväg ännu mera.


Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0